CSR – Biznes, który zmienia Świat

Zawsze, kiedy nas potrzebujesz….

słowa te prowadzą nas od 8 lat – mówią zgodnie właścicielki Face & Body Institue
Agnieszka Gomolińska i Paulina Pyka

Face & Body Institute jest miejscem stworzonym z połączenia pasji i doświadczenia.
„Najwyższą wartością jest dla nas Człowiek, a nie usługa”

Pierwsze lata działalności skoncentrowane były na dostarczaniu bezpiecznych i skutecznych usług z zakresu kosmetologii, medycyny estetycznej i profilaktyki nowotworów skóry.

„To prawda, że wygląd zewnętrzny nie jest najważniejszą rzeczą na świecie. Jednak uważamy, że to jak czujemy się każdego dnia, wpływa na całe nasze życie. Dlatego patrzymy i myślimy holistycznie”

Zatem kolejnym naturalnym krokiem było wprowadzenie filozofii Wellness. Rozwiązywanie problemów urodowych oraz pielęgnowanie urody zostało rozszerzone o strefę dla Ciała i Ducha. Seanse relaksacyjne w strefie SPA, które przywracają harmonię wszystkim zmysłom i poprawiają jakość życia.

Empatyczny i serdeczny kontakt specjalistów z Klientami, Pacjentami Face & Body Institute odkrył kolejne potrzeby lokalnej społeczności, które stały się wyzwaniem i jednocześnie celami.

Akcja profilaktyczna „Rak Nie Boli. Badaj się i Żyj!”. Celem kampanii jest tworzenie systematycznej i ciągłej edukacji połączonej z profilaktycznymi badaniami specjalistycznymi. Efektem tych działań jest stale rosnące grono świadomych osób. Wzrost świadomości, że nowotwór jest chorobą uleczalną – pod warunkiem wczesnej diagnozy i leczenia.

Więcej informacji o projekcie znajdziesz tutaj raknieboli.pl

Babki, Babki po godzinach… Cykliczne kobiece spotkania organizowane w Face & Body Institute, które tworzą przestrzeń na wymianę kobiecych doświadczeń i wiedzy w przyjaznej, komfortowej atmosferze z innowacyjnym dodatkiem jakim jest: konfrontacja z tematami tabu oraz obalanie mitów/stereotypów dotyczących pielęgnowania kobiecości, medycyny estetycznej itd.

Więcej informacji znajdziesz tutaj Babki Babki

Zostań Ambasadorką FBI – Program łączący akcję zaangażowaną społecznie, która pokazuje światu prawdę o nowoczesnych i skutecznych zabiegach kosmetologii/medycyny estetycznej z filozofią Wellness, która prowadzi do osiągnięcia życiowej harmonii poprzez dbanie i zwrócenie uwagi na siebie. Projekt spotkał się z ogromnym zainteresowaniem ze strony prestiżowych firm farmaceutycznych, które wsparły przedsięwzięcie preparatami medycznymi, dzięki którym Ambasadorki F.B.I. skorzystały z zabiegów o wartości ponad 100 000 złotych.Akcja wyróżniała się od innych programów marketingowych właśnie swoimi bohaterkami. To mogła być każda z nas, a nie celebrytka z telewizji. To, co czyniło projekt wiarygodnym, to świadectwo i przeżycia „zwyczajnych” kobiet. Odmienne marzenia i oczekiwania,  rozwiązanie różnych problemów urodowych, kompleksowo ukazało możliwości nowoczesnej kosmetologii i medycyny estetycznej. To autentyczna i osobista relacja mogąca posłużyć, jako inspiracja i motywacja dla wszystkich kobiet.

Więcej informacji znajdziesz tutaj Ambasadorki FBI

………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Wszystkie powyższe Akcje/Programy/Projekty były tworzone i realizowane intuicyjnie. Inspiracją każdego był autentyczny kontakt z Klientami, kobietami oraz otwartością na problemy i
potrzeby lokalnej społeczności.

Autentyczny, serdeczny i empatyczny kontakt z Klientami oraz Pacjentami Face & Body Institute wzmocnił roczny program szkoleń grupowych oraz indywidualnych wszystkich specjalistów Face &
Body Institute. Program szkoleniowy nastawiony był na rozwój nie tylko umiejętności obsługi Klienta z poszanowaniem różnorodności osobowości i predyspozycji, ale przede wszystkim na indywidualny rozwój osobisty, każdego specjalisty. Najcenniejszym efektem rocznego programu jest naturalnie komfortowa i przyjazna atmosfera panująca w Instytucie, czego fundamentem jest Zespół Wyjątkowych Specjalistów.

Naturalną konsekwencją opisanych powyżej w skrócie działań oraz kierunków rozwoju Face & Body Institute jest decyzja właścicielek Agnieszki Gomolińskiej oraz Pauliny Pyka

Face & Body Institute jako pierwsza z branży Beauty & Wellness wprowadza strategię CSR.
Biznes Społecznie Odpowiedzialny to… Biznes, który zmienia Świat!

Beata Wiercińska